Återbetalnings- och Returpolicy för Pizzeria Portobello

Översikt

Vi på Pizzeria Portobello strävar efter att ge dig den bästa möjliga upplevelse och kvalitet på våra pizzor och maträtter. Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning, följer du vår policy för återbetalning och retur nedan.

Fel i Beställningen

Om du upptäcker att din beställning innehåller fel, vänligen kontakta oss omedelbart på [telefonnummer] eller [e-postadress] inom 1 timme från det att du har hämtat din beställning. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa problemet så snabbt som möjligt, antingen genom att ge dig en ny beställning eller en återbetalning.

Skadade Varor

Om din beställning har skadats innan du hämtade den, vänligen kontakta oss omedelbart. Vi kan be dig att skicka ett foto på den skadade varan för att kunna behandla din återbetalning eller ge dig en ny beställning.

Kontakt information

  • För frågor eller klagomål, vänligen kontakta oss på:
  • Pizzeria Portobello
  • Rurik Holms väg 6H, 448 30 Floda
  • 0722301391
  • pa*@*****************lo.se
  • Vi hoppas att du är nöjd med din beställning och ser fram emot att servera dig igen!